امداد باتری ماشین تهران

  باتری ماشین پژو 405

باتری ماشین پژو 405

 شاید برای رانندگان خودروی 405 این موضوع جالب باشد که این خودرو اولین بار در سال ۱۹۸۴ توسط شرکت پژو تولید و روانه بازار شد. قدمت تولید این خودرو به سال‌های پیش بر می‌گردد؛ اما صاحبان آن در خصوص یک حقیقت با یکدیگر اتفاق نظر دارند. کیفیت بالای این خودرو و سیستم برقی قوی آن که حاصل باتری به کار رفته در آن بوده موجب محبوبیت بالای خودروی 405 در طول سالیان مختلف شده است.

 این خودرو در سال ۱۳۷۳ در سطح کشور به فروش رسید. بسیاری از تولیدکنندگان خودرو در سطح کشور جهت طراحی مدل‌های جدید و پیشرفته از ماشین 405 الهام گرفته‌اند. گفته می‌شود که این خودرو جهت جایگزینی با ماشین پیکان وارد بازار خودروی کشور شده است.

 عمر باتری ماشین 405

 عمر باتری خودروی 405 به مدت زمان ۲ تا ۳ سال است. البته به صاحبان این خودروها توصیه می‌شود که در صورت امکان با مشاهده نشانه‌هایی مبنی بر کارکرد ضعیف باتری نسبت به تعویض آن اقدام کنند. اگر رانندگان حین استارت زدن ماشین صداهایی نظیر تق تق بشنوند لازم است تا هرچه سریع‌تر به تعمیرگاه سر زده و از سلامت باطری خودروی خود اطمینان یابند.

 باتری ماشین 405 چند آمپر است؟

 باتری این خودرو ۱۲ ولتی است. ظرفیت این باتری بسته به نیاز ماشین رانندگان بوده که از ۶۶ تا ۷۴ آمپر به فروش می‌رسد. هرچه مصرف صاحبان خودرو از سیستم برقی آن بیشتر باشد باطری‌های قوی‌تری لازم است تا در این خودروها نصب شود. رانندگان خودرو باید نسبت به قدرت جریان دهی باطری آگاهی داشته باشند.

 بهترین باتری جهت نصب بر روی خودروی 405

باتری‌های متفاوتی با برندهای متنوعی قابل نصب بر روی خودروی 405 هستند. این خودرو به سبب پیشینه و سیستم قوی خود نیازمند باتری با کیفیت بالایی است. برندهای نظیر برنا باتری و سپاهان باتری می‌توانند با توجه به نیاز سیستم برقی این خودرو محصولی باکیفیت را عرضه کنند. باتری‌های کره‌ای نیز برای این خودرو مناسب هستند.

 نتیجه‌گیری برای باتری 405

 صاحبان خودروهای 405 می‌توانند باتری‌هایی با میزان ولتاژ متفاوت را خریداری کنند. توجه به این نکته که قدرت و کیفیت باطری در طول زمان دستخوش تغییر است نیز اهمیت دارد. خریداران عزیز می‌توانند برای اطمینان از خرید خود باطری‌هایی با برندهای ایرانی را خریداری کنند. کیفیت این باطری‌ها نسبت به محصولات خارجی به طرز چشمگیری بیشتر است.

امداد باتری تهران وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *