امداد باتری ماشین تهران

باتری ماشین پژو پارس

باتری ماشین پژو پارس

 پژو پارس با نام‌های مختلفی وارد بازار شد. این خودرو که اولین بار در سال ۱۳۷۹ به مشتریان معرفی شد به نام سفیر و پژو پرشیا نیز نزد مردم نیز شناخته شده است. پژو پارس در نوع خود به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروها به خریداران عرضه شد.

 طراحی بی‌نظیر این ماشین و امکانات مناسب آن موجب شده که در طول دهه‌های مختلف همواره به عنوان خودرویی کاربردی شناخته شود. یکی از آپشن‌های بی‌نظیر این ماشین مربوط به باطری آن است.

 عمر باتری ماشین پژو پارس

 به طور متوسط عمر باتری این ماشین به مدت زمان ۲ سال بوده و برای رانندگان قابل استفاده است. پس از این مدت از کارایی و کارکرد اولیه باطری کاسته شده و دیگر برای رانندگان این خودرو کاربردی ندارد. گاهی این عزیزان به اشتباه تصور می‌کنند که قادر به راندن مسافت‌های طولانی‌تر پس از مدت زمان ۲ساله هستند؛ اما خلاف این قضیه صادق است.

 به رانندگان خودروی پژو پارس پیشنهاد می‌شود که حد امکان سر این مسئله ریسک نکنند و پس از راندن مسیری به طول ۴۰ هزار کیلومتر برای تعویض باتری به تعمیرگاه مراجعه کنند. باتری به عنوان یک ماده مصرفی در گذر زمان کارایی خود را از دست می‌دهد. از این رو نصب دوباره آن اقدامی هوشمندانه است.

 باطری پژو پارس چند آمپر و چند ولت است؟

 باتری‌هایی با ولتاژ ۷۴ آمپر بر روی خودروی پژو پارس قابل نصب هستند. ولتاژ بالای این باطری نسبت به سایر خودروها نشان دهنده سیستم برقی قوی آن است. با این وجود به همه صاحبان این خودرو توصیه می‌شود که در اسرع وقت جهت تست سلامت باطری به تعمیرگاه مراجعه کنند تا نسبت به این قضیه اطمینان یابند.

 بهترین باتری پژو پارس

 دو مدل از باطری برای خودروهای پژو پارس مورد استفاده قرار می‌گیرند. برندهای مختلفی در بازار جهت تأمین نیاز مشتریان باطری‌هایی با کیفیت بالا را تولید و به آن‌ها عرضه می‌کنند. صبا باتری و آذر باتری از جمله برندهای معروف و مطرح کشور در زمینه تولید این محصولات هستند.

 نتیجه‌گیری برای باتری پژو پارس

 پژو پارس تحت عنوان خودرویی ایمن و با امکانات بی‌نظیر به خریداران معرفی می‌شود. ویژگی مثبت این خودرو مربوط به باطری به کار رفته در آن است. قدرت بالای باطری این ماشین برای بسیاری از رانندگان مطرح است. با این وجود این عزیزان می‌توانند جهت پیشگیری از وقوع رخدادهای احتمالی نسبت به تعویض باطری خودروهای خود هوشیار باشند.

امداد باتری تهران وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *