امداد باتری ماشین تهران

باتری ماشین کوییک

باتری ماشین کوییک

 خودروی کوییک که به تازگی توسط طیف گسترده از افراد سراسر کشور مورد استقبال قرار گرفته از جمله محصولات تولیدی شرکت سایپا است. از جهاتی این خودرو مشابه خودروی ساینا است. خودروی کوییک هم به صورت دستی و هم اتوماتیک تولید شده که برای استفاده همه افراد در نوع خود کاربردی است. از جمله ویژگی‌های چشمگیر این خودرو که بسیار قابل توجه بوده باطری قوی آن است.

 طول عمر باطری خودرو کوییک

 به صورت کلی دو مدل خودرو بر روی این خودرو قابل نصب است. به طور متوسط رانندگان خودروی کوییک پس از راندن مسافتی به طول ۴۰ هزار کیلومتر می‌توانند در خصوص تعویض باتری اقدام کنند. باطری خودروی کوییک پس از ۲ سال نیاز به تعویض دارد. از این رو رانندگان محترم می‌توانند جهت حفظ سلامت خودروی کوییک پس از گذراندن بازه زمانی اشاره شده نسبت به تعویض آن اقدامات لازم را انجام دهند.

 در صورتی که نور چراغ‌های این خودرو در گذر زمان ضعیف شده باشد نشان از کاهش کارکرد باطری دارد. رانندگان عزیز می‌توانند با مشاهده ظاهر باتری نیز به این موضوع پی ببرند. اگر باتری باد کند و یا قطب‌های آن ذوب شود به این معنا است که رانندگان لازم است تا هرچه سریع‌تر در جهت تعویض باتری این خودرو به تعمیرگاه مراجعه کنند.

 باتری خودروی کوییک چند آمپر است؟

 خودروهای کوییک نیاز به باطری‌هایی با ولتاژ ۵۵ تا ۶۰ آمپر دارند. برندهای مختلف ایرانی و خارجی چنین باطری‌هایی با این میزان ولتاژ را تولید می‌کنند. به عنوان نمونه صبا باتری از جمله برندهای شناخته شده حال حاضر در سطح کشور بوده که با قیمتی مناسب این باطری را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد.

 بهترین باطری کوییک کدام است؟

 ممکن است که رانندگان برای خرید بهترین باتری جهت نصب یا تعویض دچار سردرگمی شوند. به این عزیزان توصیه می‌شود که در قدم اول به دنبال محصول ایرانی برای نیاز خودروهای خود باشند. نحوه طراحی و تولید این باتری‌ها به‌گونه‌ای است که ماندگاری بالاتری نسبت به محصولات خارجی دارند. از این رو انتخاب آن‌ها عقلانی‌تر است.

 نتیجه‌گیری برای باتری کوییک

 باتری‌های کوییک با قیمت‌های متفاوتی در سطح بازار به فروش می‌رسند. خریداران عزیز می‌توانند طبق راهنمایی و تجربه‌های پیشین خود و سایر افراد نسبت به خرید باتری‌هایی با کیفیت بالا اقدام کنند. آن چه بیشتر اهمیت داشته نوع باتری به کار رفته در خودرو نیست. بلکه مراقبت و توجه رانندگان جهت حفظ باطری خودرو کوییک در اولویت است.

امداد باتری تهران وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *