امداد باتری ماشین تهران

باتری ماشین پراید

باتری ماشین پراید

 خودروی پراید که از سری محصولات تولیدی کشور کره بوده در سال ۱۳۷۰ به صورت رسمی وارد کشور شد. کارخانه سایپا با راه‌اندازی خط تولید خود اقدام به تولید به این خودروی پرطرفدار کرد. به صورتی که تا دهه‌های اخیر این ماشین به عنوان پرفروش‌ترین خودرو در میان مردم بوده است. به سبب محبوبیت این ماشین توجه به قطعات آن و سلامت خودرو حیاتی است. یکی از مواردی که خریداران پیش از خرید خودروی پراید به آن دقت دارند باتری به کار رفته در ماشین است.

 طول عمر باتری پراید

 کیفیت باتری پراید بسیار اهمیت دارد. این ماشین پرطرفدار پس از طی کردن مسافتی حدودی به طول ۴۰ هزار کیلومتر نیاز به تعویض باطری دارد. طول عمر تقریبی باطری این ماشین به مدت ۳ سال بوده که رانندگان محترم پس از این زمان لازم است تا جهت تعویض و خرید مجدد باطری اقدام کنند.

 شرایط نگهداری از باتری نیز اهمیت دارد. باطری این خودرو در دماهای بالا مانند تابستان‌های گرم و دماهای پایین نظیر زمستان‌های سرد و یخ‌بندان‌ها دستخوش تغییر می‌شود. از این رو رانندگان گرامی می‌توانند با نگهداری مناسب از خودروی خود تا مدت زمان بیشتری از باطری این ماشین بهره ببرند.

 ولتاژ باطری خودرو پراید

 به خریداران محترم توصیه می‌شود که در صورت امکان از باتری‌هایی با ولتاژ ۶۰ آمپر استفاده کنند. نحوه طراحی این ماشین به گونه‌ای است که نیاز به استفاده از باتری‌های قوی‌تر احساس نمی‌شود. دینام نصب شده در پراید قابلیت شارژ این میزان ولتاژ را دارد. از این رو اگر راننده‌ای تمایل به استفاده از باتری‌های قوی‌تری به ولتاژ ۷۵ آمپر را داشته باشد به ناچار با چالش‌هایی مواجه می‌شود.

 بهترین باتری پراید کدام است؟

 خرید باتری اتمی به رانندگان عزیز پیشنهاد می‌شود. چرا که این باتری‌ها از طول عمر بالاتری برخوردار بوده و در مدت زمان بیشتری قابل نگهداری هستند. به عبارت کلی استفاده از باتری‌هایی با ولتاژ ۶۰ آمپر برای خودرویی مانند پراید مناسب است. باتری‌های اوربیتال نیز در نواحی گرمسیر و سردسیر کشور کاربرد دارند.

 نتیجه‌گیری برای باتری پراید

 هزینه خرید باتری اتمی به نسبت باتری اسیدی بیشتر بوده؛ اما خریداران می‌توانند از کیفیت بالاتر این باطری اطمینان داشته باشند. خرید این نوع از باتری موجب می‌شود که رانندگان عزیز جهت خرید آب باطری ملزم به پرداخت هزینه مازاد نباشند. به صاحبان خودروهای پراید توصیه می‌شود که قبل از خرید باطری با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنند.

امداد باتری تهران وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *