امداد باتری ماشین تهران

  باتری ماشین لیفان

باتری ماشین لیفان

 لیفان خودرویی چینی بوده که از سال ۱۳۹۰ وارد بازار ایران شده است. این خودرو در مدل‌های مختلفی توسط شرکت کرمان موتور در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته است. امکانات چشمگیر این خودرو و قیمت مناسب آن موجب شد تا در مدت زمانی کوتاه لیفان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای چینی توسط مشتریان خریداری شود. باتری باکیفیت لیفان از جمله امکانات چشمگیر آن است.

 عمر باتری ماشین لیفان

 این خودرو توانایی طی کردن مسیری به طول ۵۰ هزار کیلومتر را دارد. این مسافت در مقایسه با سایر خودروها به طرز چشمگیری بیشتر است. از این رو این ماشین‌ها نیاز به باطری‌هایی با قدرت و کارایی بالاتر دارند. هرچه کارکرد باتری این خودرو بیشتر باشد رانندگان موظف بوده تا در مدت زمان کمتری نسبت به خرید دوباره و تعویض باتری آن اقدام کنند.

 با این وجود و به صورت کلی باتری خودروی لیفان به مدت ۲ تا ۳ سال قابل استفاده بوده و پس از آن کارایی خود را از دست می‌دهد. در صورتی که ماشین استارت نخورد صاحبان خودرو باید این مسئله را به عنوان یک زنگ هشدار در نظر بگیرند. اگر سرعت ماشین حین رانندگی کمتر از حد معمول خود بوده یا کیفیت نوردهی چراغ‌های این ماشین نسبت به قبل کاهش یافته نشان از کارکرد ضعیف باتری خودرو دارد.

 باطری خودرو لیفان چند آمپر است؟

 باطری‌ها هم به صورت اتمی و هم به شکل اسیدی قابل نصب بر روی ماشین لیفان هستند. به صورت کلی باتری‌های این خودرو با ولتاژ ۷۰ آمپر تولید می‌شوند. به رانندگان خودروها توصیه می‌شود که در صورت امکان از باتری‌های اتمی استفاده کنند.

این باتری‌ها از طول عمر بالاتری نسبت به باتری‌های اسیدی برخوردار بوده و همچنین آلودگی کمتری را ایجاد می‌کنند. از این رو این نوع از باطری‌ها برای رانندگان خودروی لیفان انتخاب مناسبی به شمار می‌روند.

 بهترین نوع باتری برای ماشین لیفان

 کارشناسان و متخصصان این حیطه به رانندگان این خودرو توصیه می‌کنند که باتری‌هایی با ولتاژ ۷۰ آمپر را خریداری کنند. البته صاحبان لیفان می‌توانند باطری‌های قوی‌تری با ولتاژ ۸۰ آمپر را نیز بر روی ماشین‌های خود نصب کنند. همه این عوامل بستگی به نیاز رانندگان محترم دارد.

 نتیجه‌گیری برای باتری لیفان

 خودروی لیفان به سبب کارکرد قوی و طراحی ویژه مورد پسند طیف گسترده از افراد سراسر کشور است. محبوبیت و فروش بالای این محصول موجب شده تا باطری‌هایی با ظرفیت‌های گوناگون برای خریداران عزیز تولید شده و به فروش برسند.

امداد باتری تهران وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *