امداد باتری ماشین تهران

باتری ماشین ساینا

باتری ماشین ساینا

 خودروی ساینا در سال‌های اخیر به عنوان نسخه جدید ماشین تیبا به خریداران معرفی شده است. ساینا نسبت به خودروی تیبا از ویژگی‌ها و آپشن‌های بهتری برخوردار است. امکانات این خودرو در خصوص سیستم تهویه و رینگ آلومینیومی ازجمله نکات قابل توجه آن است. از جمله آپشن‌هایی که این خودرو را نسبت به تیبا متمایز کرده باتری قوی به کار رفته در آن است.

 عمر باتری خودرو ساینا

 رانندگان خودروی ساینا موظف بوده تا پس از طی کردن مسیری به طول ۴۰ هزار کیلومتر در مدت زمان ۲ سال نسبت به تعویض باطری آن اقدام کنند. ضروریت این مسئله به این سبب بوده که عمر باطری‌ها در گذر زمان ضعیف‌تر می‌شوند و نسبت به گذشته از قدرت بالایی برخوردار نیستند.

 در ماه‌های اول به ازای طی کردن مسافتی از طول عمر باطری به میزان ۳ تا ۴ درصد کاسته می‌شود. این درصد در ماه‌های بعدی افزایش یافته و عمر باطری به نسبت ضعیف‌تر می‌شود. رانندگان جهت حفظ و نگهداری سلامت خودروهای خود لازم است تا در بازه زمانی مشخص نسبت به تعویض باتری اقدامات لازم را انجام دهند.

 میزان ولتاژ باتری ماشین ساینا

 باطری‌هایی که در خودروی ساینا نصب شده به ولتاژ ۵۵ و ۶۰ آمپر هستند. مدل‌های مختلفی از باتری بر روی خودروی ساینا قابل نصب هستند. به سبب طراحی این خودرو به رانندگان توصیه می‌شود که در صورت امکان از باطری‌های تولیدی کشور استفاده کنند. این باطری‌ها نسبت به محصولات خارجی از دوام و ماندگاری بالاتری برخوردار بوده و می‌توانند پاسخگوی نیاز سیستم برقی این خودرو باشند.

 بهترین باطری موجود در بازار برای خودرو ساینا

 باطری‌های متنوع در بازار موجود بوده که برای نصب در خودروی ساینا به کار گرفته می‌شوند. باتری‌های مناسب برای این خودرو با برندهای مختلفی به فروش می‌رسند. از جمله باتری‌های پرکاربرد برای این ماشین می‌توان به برند صبا باتری و سپاهان باتری اشاره کرد.

 کشورهای دیگری نظیر کره نیز در خصوص تولید باتری خودروها نقش دارند. این کشور نقش مؤثری جهت تولید باتری‌های مورد نیاز کشور ایفا کرده و سهم هنگفتی در واردات این محصول به ایران دارد. از جمله برندهای شناخته شده این کشور با نام رویال و پوما نزد خریداران مطرح هستند.

 نتیجه‌گیری برای باتری ساینا

 امروزه در سطح کشور باتری‌هایی با کیفیت بالا تولید شده و به فروش می‌رسند. آن چه حائز اهمیت بوده مراقبت و نگهداری لازم از باطری خودروها توسط رانندگان محترم است. این عزیزان می‌توانند با رعایت نکات اولیه و اصولی در جهت حفظ باتری خودروهای خود اقدام کنند.

امداد باتری تهران وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *