امداد باتری ماشین تهران

باتری ماشین رانا

باتری ماشین رانا

 این خودرو که طراحی مشابهی با ماشین 206 دارد در اواخر دهه ۸۰ وارد بازار شده و با استقبال ویژه‌ای از جانب علاقه‌مندان مواجه شده است. ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ اقدام به تولید این خودرو با طراحی جدیدتر به نام رانا پلاس نمود که نسبت به خودروی قدیمی با قابلیت‌های منحصر به فردی همراه است. یکی از این موارد جاگذاری باطری قوی‌تر در سیستم برقی در تولید این خودرو است.

 عمر باتری ماشین رانا چقدر است؟

 عمر متوسط یا به عبارت بهتر عمر مفید باتری رانا به مدت ۲ سال است. رانندگان محترم پس از طی کردن مسیری به طول ۲۰ هزار کیلومتر در سال می‌توانند در جهت تعویض باتری جدید اقدام کنند. این باتری پس از گذشت ۲ سال نیاز به تعویض خواهد داشت تا عملکرد این خودرو دچار اختلال نشود.

 با وجود آن که برخی از باتری‌ها به سبب نگهداری مناسب یا کیفیت بالای تولید قادر بوده تا مدت زمان بیشتری عمر کنند؛ اما رانندگان نباید تنها به این مسئله اکتفا کنند؛ بلکه لازم است تا همه نکات ایمنی را در نظر داشته و پس از ۲ سال به صورت خودجوش در جهت تعویض باطری اقدام کنند.

 باطری خودرو رانا چند آمپر و چند ولت است؟

 ولتاژ باطری رانا به طور میانگین به مقدار ۵۰ آمپر است. برندهای باتری مختلفی در بازار وجود داشته که رانندگان محترم هنگام خرید می‌توانند آن‌ها را در نظر داشته باشند. باتری اوربیتال باتری سیلور و باتری صبا واریان از سری باتری‌های با کیفیت بالا بوده که با قیمت مناسب به فروش می‌رسند.

 بهترین باتری ماشین رانا

 برندهایی نظیر اوربیتال و صبا واریان باتری‌هایی متناسب با نیاز خودروی رنا تولید می‌کنند. این باتری‌ها با هزینه‌ای معقول در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. این برندها نه تنها باتری‌هایی با ولتاژ ۵۰ آمپر تولید کرده؛ بلکه به سبب مصرف برق بالای چراغ‌های ماشین رانا باتری‌هایی با ولتاژ ۵۵ آمپر را نیز تولید کرده و به فروش می‌رسانند.

 نتیجه‌گیری برای باتری رانا

 خریداران می‌توانند پس از آشنایی با برندهای تولیدکننده باتری رانا و کسب اطلاعات پایه در این زمینه در خصوص خرید اقدام کنند. نکات متعددی در جهت نگهداری از باتری‌ها به مدت زمان بیشتر به رانندگان عزیز توصیه می‌شود. در صورتی که خودرو استارت نخورده و روشن نشود می‌تواند به عنوان یک زنگ خطر برای رانندگان به شمار رود.

امداد باتری تهران وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *