امداد باتری ماشین تهران

باتری ماشین دنا

باتری ماشین دنا

 خودروی دنا به عنوان یکی از جدیدترین محصولات تولیدی در سال ۱۳۹۳ است. شرکت ایران خودرو قصد داشته که این محصول را در ۱۳۹۱ به بازار ایران عرضه کند؛ اما تولید و فروش این ماشین به مدت ۲ سال به تأخیر افتاد. باتری قوی و باکیفیت این خودرو با بسیاری از خودروهای تولیدی کشور قابل قیاس نیست. چرا که باتری این ماشین به نحوی تولید شده که پاسخگوی رانندگان عزیز برای مسافت‌های طولانی باشد.

 عمر باتری ماشین دنا

 عموم افراد مسافتی به طول ۲۰ هزار کیلومتر را با این خودرو رانندگی می‌کنند؛ اما ماشین دنا قابلیت طی کردن مسیری به طول ۴۰ هزار کیلومتر را نیز دارد. البته باطری پرقدرت این ماشین پس از ۲ سال لازم است تا تعویض شود.

 باتری همه خودروها حتی ماشین باکیفیتی همچون دنا در گذر زمان کارایی اولیه خود را از دست داده و نیازمند تعویض هستند. هرچه مدت زمان بیشتری از باتری این خودروها استفاده شود از طول عمر و درصد کارایی آن‌ها کاسته خواهد شد.

 ولتاژ باتری ماشین دنا چگونه است؟

 به صورت کلی باتری خودروی دنا با ولتاژ ۶۶ آمپر و ۱۲ ولت توسط برندهای ایرانی تولید می‌شود. این باتری‌ها در آمپرهای مختلفی و بسته به نیاز رانندگان محترم به فروش می‌روند. البته این نکته را باید در نظر داشت که میزان استفاده صاحبان خودرو از سیستم برقی ماشین‌ها متفاوت است.

به این افراد توصیه می‌شود که برای خرید بهترین باتری در قدم اول با کارشناسان و متخصصان این حیطه مشورت کنند. راهنمایی و مشاوره ارزنده آن‌ها می‌تواند سلامت باتری خودروها را تضمین کند.

 بهترین باتری برای ماشین دنا

 بهترین باتری برای نیاز سیستم برقی دنا به ولتاژ ۷۴ آمپر است. باتری‌های تولیدی با برندهای ایرانی برای خودروی دنا از همه جهات مناسب هستند. پاسارگاد صنعت و صبا باطری از جمله برندهای ایرانی بوده که با توجه به نیاز این خودروی ملی باطری‌هایی با دوام و ماندگاری بالا را تولید کرده و به فروش می‌رسانند.

 نتیجه‌گیری برای باتری دنا

 طراحی چشمگیر و قدرت بالای موتور این ماشین موجب وجه تمایز دنا با سایر خودروهای کشور شده است. از این رو توجه به نوع باتری به کار رفته در خودرو اهمیت دارد. به رانندگان عزیز توصیه می‌شود که تا حد امکان باتری‌هایی مطابق با قدرت سیستم برقی این خودرو خریداری کنند.

امداد باتری تهران وب‌سایت

یک نظر

  • برای خرید باتری دنا باید چه مواردی رو دقت کنیم تا اشتباه خرید نکنیم؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *