امداد باتری ماشین تهران

باتری ماشین جیلی

باتری ماشین جیلی geely

باتری ماشین جیلی از ویژگی‌های خاص خود برخوردار شده و یکی از مهمترین قطعاتی است که در ساختار این اتومبیل‌ها وجود دارد. برخی از افراد تمایل دارند بدانند عمر مفید این باتری‌ها چقدر است و یا اصلاً باطری ماشین جیلی چند آمپر بوده و چند ولتی است. در این مطلب به این پرسش‌ها پاسخ خواهیم داد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

عمر باتری ماشین جیلی چقدر است؟

عمر مفید و میزان دوام و ماندگاری باطری ماشین جیلی یک رقم ثابت و عدد دقیق نبوده و چند فاکتور می‌‌تواند در آن تغییر و تحولاتی به وجود آورد. چراکه تا حد زیادی به شیوه رانندگی شما بستگی دارد و با توجه به نوع باتری نیز مشخص می‌گردد.

با این حال این میزان در حالت عادی به چیزی معادل ۲ سال و یا پس از سپری شدن مسافتی در حدود ۴۰ هزار کیلومتر می‌رسد. به طور کلی و از آنجایی که بیشتر رانندگان در سال معادل ۲۰ هزار کیلومتر با خودرو رانندگی می‌کنند، پس باطری جیلی نیز پس از دو سال نیاز به تعویض شدن خواهد داشت.

باطری خودرو جیلی چند آمپر و چند ولت است؟

باطری ماشین جیلی دارای ظرفیت ۶۰، ۷۰ و… آمپر ساعت بوده و ولتاژ آن ۱۲ ولت است. با این حال شما می‌توانید در این خودروها از باتری با ظرفیت بالاتر استفاده کنید. در این صورت محصول مورد نظر قدرت آمپر دهی بالاتری خواهد داشت و از سوی دیگر عمر و دوام آن هم افزایش پیدا خواهد کرد.

با استفاده از باتری با ظرفیت بالاتر در خودروهای جیلی به ویژه در مواقعی که از لوازم برقی بیشتری استفاده می‌کنید، فشار کمتری به سیستم برقی خودرو وارد خواهد شد.

بهترین باتری جیلی کدام است؟

در حال حاضر و در بازار باتری‌های مناسب برای خودروهای جیلی در دو دسته اصلی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند که هر کدام می‌توانند با توجه به مصارف شما بهترین باتری جیلی باشند. این محصولات شامل باتری‌های ایرانی و کره‌ای هستند.

نتیجه گیری برای باتری جیلی

از معروف‌ترین کارخانه‌های تولید کننده باتری جیلی در کشور ایران می‌توان به صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باتری و… اشاره کرد. برندهای سازنده باطری جیلی کره جنوبی نیز شامل مواردی از قبیل: دلکور، پوما، رویال، شارک، هگزا، پلاتینوم و…. هستند.

امداد باتری تهران وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *