امداد باتری ماشین تهران

باتری ماشین ال ۹۰

باتری ماشین ال 90 - L90

بسیاری از افراد به دنبال خرید باتری ماشین ال ۹۰ و یا تندر ۹۰ هستند. برخی از آن‌ها تمایل دارند پیش از اقدام به خرید در مورد این قطعات اطلاعات بیشتری به دست آورند. برای نمونه طول عمر مفید و دوام آن‌ها را به دقت بررسی کرده و بدانند باتری‌های مناسب برای ماشین‌های ال ۹۰ چند آمپر و چند ولت دارند. در این مطلب به این پرسش‌ها پاسخ خواهیم داد و بهترین باطری ماشین ال ۹۰ را معرفی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید‌.

عمر باتری ماشین ال ۹۰ چقدر است؟

عمر باطری ال ۹۰ با توجه به شیوه رانندگی شما دچار تغییر شده و به این موضوع هم بستگی دارد که کدام نوع باتری را مورد استفاده قرار داده باشید. با این حال و به طور کلی این مدت زمان چیزی در حدود ۲ تا ۳ سال طول خواهد کشید.

اگر در این خودروها از لامپ‌ها و یا سیستم‌های صوتی آمپلی فایر دار استفاده شود، شاهد مصرف برق بیشتر خودرو خواهیم بود و عمر باطری تندر ۹۰ نیز کمتر خواهد شد.

باتری ماشین ال ۹۰ (L90) چند آمپر و چند ولت دارد؟

باطری ماشین ال ۹۰ به شکل فابریک ولتاژ ۱۲ ولت داشته و شدت جریان آن ۶۰ آمپر ساعت است. با این حال اگر تمایل دارید در خودروی خود از سیستم‌های صوتی و تصویری، دزدگیر، لامپ‌های پرقدرت و…. استفاده کنید بهتر است.

باتری‌های با ظرفیت بالاتر برای نمونه ۶۶ یا ۷۴ آمپری را انتخاب و خریداری کنید تا فشار کمتری به سیستم برقی خودرو و قطعات مختلف آن وارد شود.

بهترین باتری ال ۹۰ کدام است؟

اینکه بهترین باطری ال ۹۰ کدام است یک پاسخ دقیق و صد درصدی ندارد و به نوع نیازها و مصارف شما وابسته است. در حال حاضر باطری‌های ال ۹۰ موجود در بازار به لحاظ ساختاری در دو دسته اصلی جای گرفته و هر کدام می‌توانند بهترین باطری ال ۹۰ باشند.

نتیجه گیری برای باتری ال 90 (L90)

برخی از این محصولات باتری اسیدی هستند که به شکل فابریک بر روی این خودروها جایگذاری شده‌اند و ۶۰ آمپر ساعتی هستند. این باتری‌ها از ابعاد ۲۷.۵ در ۱۷ در ۲۱ سانتی متر برخوردار شده‌اند. اما بعضی دیگر باتری اتمی محسوب می‌شوند که جنس آلیاژ سیلور و کلسیم داشته و طول عمر و دوام بالایی هم دارند.

امداد باتری تهران وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *